Monday, November 08, 2004

FON + CRM

Otkud CRM?
Ne znam ni sama. Slučajno sam predložila mojoj profesorki Vesni Milićević, na FON-u, kao moguću temu za seminarski rad. Ona je odmah prihvatila i oduševljeno rekla da i ona baš sada istražuje tu temu. Meni je to odgovaralo.
Materijal koji ćete ovde moći da pročitate prikupila
sam iz različitih izvora. Ima naravno mnogo više online, jer je u našim knjižarama nemoguće pronaći kvalitetne naslove o ovoj temi. Jednostavno, niko do sada nije pisao o CRM-u.
Svi oni koji budu pratili moj blog moći će da pročitaju samo najzanimljivije delove mog seminarskog rada. Razlog ne bih da otkrivam sada. Pripremam jedno iznenađenje koje će koristiti svima onima kojima su preko potrebne ovakve informacije.

2 Comments:

At January 25, 2008 at 9:09 PM, Anonymous Anonymous said...

E pa super:-) Pisem master rad ali sa ekonomskog aspekta pa bi mi znacila bilo kakva pomoc...od literature, sajtova, bilo sta sto ste koristili...Ako ste raspolozeni da mi posaljete bilo sta evo mog mail-a: risimovicmarko@hotmail.com
Unapred zahvalan
Pozdrav!

 
At January 25, 2008 at 9:10 PM, Anonymous Anonymous said...

Pardon, to je za yahoo.
mail: markorisimovic@hotmail.com
Hvala:-)

 

Post a Comment

<< Home