Thursday, November 11, 2004

Sta je to CRM?

Smatra se da su glavni igrači u savremenoj tržišnoj utakmici kupci. Oni praktično sada imaju najveću moć. Imaju Internet u svojim rukama. Dovoljno je da kliknu mišem i da promene sajt tj. online prodavnicu, uporede cene, artikle, vide nešto novo, nešto potrebnije, nešto jeftinije, lepše upakovano...Vreme i udaljenost u ovom slučaju nisu limitirajući faktor, u smislu da nekog spreče da zbog udaljenosti prodavnice i nedostatka vremena ostane tu i kupi nešto. Danas kupci štede sebi vreme pretražujući Internet i niko ih ne može prevariti,prelaze iz zemlje u zemlju, ONI BIRAJU! Odnosi sa kupcima su danas najvrednija imovina jedne kompanije.
Ukoliko kompanije žele da opstanu moraju da se prilagode kupcima. Naravno, većina kompanija kaže da je njima kupac na prvom mestu a u stvarnosti su to njihovi proizvodi. Oblikovanje preduzeća koje je okrenuto kupcima počinje strategijom CRM-a -Customer Relationship Management.
Pozovete, recimo, Vašu osiguravajuću kompaniju...javlja vam se glas koji vas odmah identifikuje i zna sve o vama, vašoj polisi osiguranja...i odmah vas obaveštava o nekoj drugoj polisi automobilskog osiguranja kojom ćete uštedeti novac...Vo odgovorite pozitivno i poželite da se vidite sa agentom za osiguranje...oni već znaju vašu adresu i tip vašeg automobila...
Što više podataka o kupcu, što više poažnje, veće su i šanse da se taj kupac zadrži i kupi još nešto...a to je samo jedan od zadataka CRM-a
Evo jedne korisne adrese na kojoj možete pronaći interesantne tekstove vezane za ovu temu www.crmdaily.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home