Thursday, November 25, 2004

mySAP CRM u Faw Volkswagen-u

Osnovan 1991.FAW-Volkswagen, proizvodjač automobila u Kini,jedini je koji proizvodi srednju i luksuznu klasu Sedan. Sada, uz pomoć, mySAP CRM, vodeci je u polju upravljanja odnosima sa kupcima.

Do pre šest meseci nisu mogli da, kroz prodaju regionalnih dilera, dodju do povratne reakcije kupaca i tržišne inteligencije. Kompanija je primenila mySAP CRM sa željom da unapredi uslugu i dođe do suštinskog znanja o svojim kupcima.
Ovim rešenjem na jednoj platformi objedinjuju sve funkcije za svoje kupce, od kontakt centra do prodaje, usluga i marketinga, kaže Wang Qiang, senior manager u menadžmentu informacionih usluga.
MySap CRM Customer Interaction Center (CIC) je nova usluga sa kupce Volkswagena. Ovaj servis se odnosi na prodaju, usluge i marketing. Kupci mogu uspostaviti kontakt sa kompanijom putem telefonskog kontakt centra, faksom, e-mailom, i Internetom.MySap CRM je tesno povezan sa sustinom SAP koji se bavi rešenjima za preduzeća kao sto je Volkswagen.
Primenom ovog rešenja pristupa se real-time informacijama o proizvodima, dilerima i potrošačima. Na taj način, potrošači dobiju najsvežije informacije o proizvodima.Bolja komunikacija sa potrošačima, unapredjenje usluga i proizvoda, brža reakcija na menjanje tržišta, neki su od glavnih ciljeva ove kompanije.
Deset Volkswagenovih agenata radi u uslužnom centru, odgovarajući na oko 800 poziva dnevno!Ovim rešenjem je omogućeno zvanje i primanje poziva, email management, praćenje, nadgledanje i razvijanje komunikacije sa kupcima.To je i uslovilo usmerenje poslovnih procesa, radnu efikasnost i ključne indikatore performansi. Na taj način je Faw Volkswagen postao konurentniji na tržištu.

1 Comments:

At September 23, 2006 at 7:17 AM, Anonymous Anonymous said...

Aj molim te budi drug pa ako imas sta u vezi virtuelnih preduzeca (literatur a,linkovi, preporuke itd )posalji .Spremam diplomski pa sam u frci groznoj.
radoje@telrad.net

 

Post a Comment

<< Home